Handelsbetingelser
Oplysninger om virksomheden
Tenna Lyng
v. Tenna Lyng Silkjær
Tyvkærvej 23
7430 Ikast
CVR nr.: 35790128
Telefon: 42640444
Email: hej@tennalyng.dk
Generelle samarbejdsvilkår
Ansvar
- Vidensdeling
Du er eksperten på din målgruppe og dit produkt. Derfor forventer jeg også, at du deltager aktivt i sparring vedr. indholdet til din målgruppe. - Overholdelse af deadlines
Rettidig implementering forudsætter at adgange til relevante platforme, såvel som materiale, eks. produktbeskrivelser og billedmateriale, stilles til rådighed. Det er dit ansvar, at sørge for at relevant materiale står til rådighed. - Data og materiale
Jeg forventer, at du tager ansvar for rettigheder og data på din hjemmeside. Herunder:
- Brugsrettigheder til materialet på hjemmesiden – f.eks. billeder.
- Opdatering og vedligehold af persondatapolitik (GDPR), og overholdelse af betingelserne for brugen af data fra f.eks. Google Analytics.
Du kan læse mere om ophavsret her: Ophavsretsloven (retsinformation.dk)
Du kan læse mere om GDPR her: De nye GDPR regler forklaret på 5 min. | GDPR.DK
Vedr. Google
Google opdaterer sine i sin algoritmer kontinuerligt – oftest med udgangspunkt i at højne brugeroplevelsen.
Jeg holder mig opdateret i relevante tendenser på Google, men kan desværre ikke stå til ansvar for fremtidige opdateringer i Googles algoritmer. Alle SEO-strategier udarbejdes efter bedste viden. Når du modtager SEO rådgivning, tager jeg højde for brugeroplevelsen for at sætte det bedste fundament for at imødekomme Googles kontinuerlige opdateringer.
Resultatet af implementeringen kan tage mellem 4-12 måneder. Løbende vedligehold af hjemmesiden, samt oprettelse af nyt indhold anbefales for det bedste resultat.
Rettigheder
Analyser, tekst og andet materiale, der udarbejdet i forbindelse med projektet er dit, som ejer af hjemmesiden. Jeg må beholde kladder og analyser, som en del af min læringsproces, ligesom jeg også har lov til at dele casebeskrivelser af vores samarbejde.
Fortrolighed
Konkrete data fra research og analyse håndteres fortroligt og deles ikke med tredjepart.
Persondata
For at vi kan indgå aftale, har jeg brug for følgende oplysninger om dig:
Virksomhedsnavn
CVR
Adresse
Navn på kontaktperson
Telefonnummer
E-mailadresse
Jeg behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Tenna Lyng. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.
Service: Forløb
Beskrivelse
Det er muligt at vælge to forskellige forløb:
SEO-strategi forløb til djg der vil kun bruge SEO med udgangspunkt i din hjemmesides aktuelle status:
SEO-upgrade kursus til dig, der vil lære grundteorien om SEO, så du selv kan videreudvikle din SEO-strategi og drifte og vedligeholde din hjemmeside: Undervisning i SEO | Tenna Lyng
Pris
Forløb udarbejdes i projektplan og udregnes som tilbud. Forløb varierer derfor både i omfang og pris alt efter kundens ønske.
Levering
Dato og tidsramme for forløb angives i projektplanen, som fremsendes inden forløbets start. Forløbet påbegyndes først, når projektplanen er godkendt skriftligt af begge parter.
Betaling
Du faktureres forud forløbets start. Faktura fremsendes på e-mail. Betalingsfristen er 10 dage (medmindre andet er aftalt). Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 1%, pr. påbegyndt måned, samt et gebyr på 100,00 DKK.
Indgåelse af aftale
Din køb af forløbet er først endeligt bekræftet, når jeg har modtaget din betaling. Overskrides betalingsbetingelserne anses aftalen for at være ophævet. Det er muligt at oprette ny aftale, med revideret tidsramme.
Fortrydelsesret
Forud for forløbet fremsendes en projektplan, der skitserer forløbets indhold, tidsramme og pris. Det er muligt at fortryde køb af forløb inden fristen på godkendelse af projektplanen udløber. Når projektaftalen er godkendt af begge parter og faktura er betalt, bortfalder fortrydelsesretten.
Service: Rådgivning/support
Beskrivelse
Personlig rådgivning/support vedr. bl.a. SEO, markedsføring og copywriting.
Pris
Support og rådgivning faktureres pr time til 650 kr/t. ekskl moms.
Levering
Support leveres og faktureres pr. time medmindre andet er aftalt. Inden samarbejdes start skitseres en supportplan, der sætter rammerne for support-forløbet og dermed leverancen af serviceydelser.
Betaling
Du faktureres for registrerede timer brugt på rådgivning/support den sidste uge i måneden. Faktura fremsendes på e-mail. Betalingsfristen er 10 dage (medmindre andet er aftalt). Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 1%, pr. påbegyndt måned, samt et gebyr på 100,00 DKK.
Ophævelse af samarbejdet
Det er muligt at ophæve samarbejdet. Har du en aftale om rådgivning/support er det muligt at ophæve samarbejde uden binding. De brugte timer frem til samarbejdets ophør faktureres.